  • Data: 2005-11-09 10:47:02
    Temat: Re: Namawianie do popelnienia przestepstwa
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Przemek R... [Wed, 9 Nov 2005 12:43:39 +0100]:

    > nie oceniam wiedzy jako takiej a calosci, oferta plus
    > wiedza, do tego narzedzia dochodza.

    A nie, czysto praktycznie to ja się całkowicie zgadzam
    w kwestii "co autor miał na myśli" :) Czepiłam się tylko
    merytoryki, no bo fakt taki, że wiedzy można użyć bardzo
    różnie.

    > To samo ze sprzedaza poradnikow jakotwierac zamki, odpowiedz
    > sobie na pytanie ile osob zajmuje sie zawodowa otiwraniem
    > zamku kto by zakupil ten zestaw? Prawda jest taka ze
    > najwiekszy popyt bedzie wsrod zlodziei.

    Być może. Ale ja akurat też chętnie bym kupiła -- ani się
    nie zajmuję zamkami, ani złodziej nie jestem, ale za to
    na tyle często klucze gubię, że sporo bym zaoszczędziła ;)

    Tak że może nie generalizujmy aż do tego stopnia...

    Kira