  • Data: 2012-07-02 18:12:52
    Temat: Re: Nagrywanie rozprawy administracyjnej
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "5050piotr" <5...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:jsqfuc$7jk$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > ponieważ to co znalazłem w necie nie jest jednoznaczne, zwracam się o możliwie
    > poparte jakimiś aktami prawnymi wyjaśnienie:

    konstytucja RP rozdzial drugi, punkt trzeci - zeby ktos mogl zabronic
    ci nagrywania musi istniec stosowna ustawa ktorej w tym przypadku
    (nagrywanie) nie ma

    > - czy w trakcie rozprawy administracyjnej mogę sobie ot tak wyjąć dyktafon i
    > jej przebieg nagrywać?

    tak

    > - a może powinienem się zwrócić do prowadzącego o zgodę?

    tylko 'z grzecznosci', przy czym pytanie o zgode to proszenie sie
    o problemy w tym temacie

    > - czy mogę nie dostać zgody, jeśli tak, to od czego (kogo) to zależy?

    moze sie nie zgodzic, ale nie znaczy to ze nagrywac nie mozesz, a
    jedynie ze ktos tego nie chce czego respektowac nie musisz

    > Rozprawa jest jawna a jej przedmiotem jest trywialny spór sąsiedzki.

    jak juz kilka osob podalo teoretycznie sad moze uznac ze to narusza jego
    powage, policjanci ze jest to utrudnianie czynnosci itd. itp. wiec w
    skrajnych przypadkach mozesz sie potem z takim czyms wloczyc po sadach...