  • Data: 2012-07-04 09:44:41
    Temat: Re: Nagrywanie rozprawy administracyjnej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.07.2012 19:29, Robert Tomasik pisze:

    > Ale poza telefonem istnieje z tuzin innych rozwiązań. Ja sie zastanawiam
    > nad przepisem pozwalającym sądowi zabronić nagrania.

    Przecież pisałem.

    Sąd poczuje się urażony i wyśle ciebie paki za obrazę sądu. Nagranie
    zostanie skonfiskowane, potem przypadkiem ulegnie zaginięciu, w
    stenogramie pojawią się np. jakieś wyzwiska z twojej strony - i co
    zrobisz sądowi?

    Pozostaje tylko dyskretne nagrywanie i nikła nadzieja na udupienie
    jakiegoś wyjątkowo zeszmaconego sędziego przez media.