  • Data: 2005-09-25 14:44:48
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Dr" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest karalne jako paserstwo

    > A nie był cudzy?

    > Korzyścią majątkowa jest to, że nie musiał za te programy zapłacić.

    czy aby na pewno? czy jego majatek sie zwiekszyl po skopiowaniu?
    jesli jestem w bledzie to czy czy autocada uzywanego max w 1% jego
    mozliwosci w celach wylacznie prywatnych powinna byc oszacowana na rowni z
    przypadkiem kiedy studio graficzne uzywa go do celow komercyjnych?

    no i argument ze producent nie zbiednial w momencie skopiowania jest tez
    dobry - co innego gdyby student w innej sytuacji moglby go legalnie zakupic,
    ale poniewaz cena programu jest absolutnie kosmiczna wiec producent tak czy
    tak nie zarobilby ani zlotowki, to jest pewne i bezdyskusyjne. gdyby
    powyzsze przetworezyc na prawniczy belkot i uzyc jako argument linii obrony
    zakladajac ze sedzia bedzie choc troche kumaty