  • Data: 2005-09-25 16:25:02
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Producent nie stracil zysku boby go nie mial.

    nigdy nie mow nigdy, ustawodawca domniemywa (domniewa?) ze jakbys nie
    ukradl to bys zakupil.
    Postaw sie na miejscu tworcy programu. Kazdy by ukradl i co on by mia lze
    swojej pracy?
    (Porownanie wartosci programu do 20 gr za plyte to jest juz moim zdaniem
    bezczelnosc, ktos
    w tym watku o tym wspomnial zdaje sie ze ten co ponzanskimi dz**kami rzuca)

    >Gdybym nie mial dostepu do autocad 2000 serwer to bym go nie kupil za
    >15065zl

    to pracuj na uczelni, nie uwierze ze nie ma dostepu do komputerow, Ty
    wybierasz (bo masz wybor)
    nie jezdzzenei do szkoly do pracowni komputerowej i prace w domu na
    kradzionym oprogramowaniu.
    Do tego nie ma wytlumaczenia.

    > Ale gdy poznalem jego mozliwosci, byc moze po skonczeniu studiow kupie
    > licencje za 15 000 i bede na nim pracowal.

    NA trial-u tez poznasz. Ale komu sie chce co miesiac od nowa system
    instalowac
    jak mozna ukrasc co nie?

    P.