  • Data: 2023-06-11 10:14:48
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2023 o 07:13, Shrek pisze:

    > Jak najbardziej trafne - chyba że na terenie USA toczą się jakieś walki
    > do których wysyłają szkółkę:P

    Szkolenie, to nie szkoła. Taki niuansik. W służbach często szkolenia są
    realizowane w realnych warunkach, tylko pod okiem instruktorów. Bo na
    polu walki już nie ma czasu na to. Przykładowo szkolenie z pierwszej
    pomocy realizuje się jeżdżąc "na trzeciego" w karetce. Nie wiem, czy
    Generał zaliczył coś takiego, ale nie uważam tego za szczególnie
    nieprawdopodobne.

    > No ale nie wydaje - sam zacząłeś z tą naklejką. No i trochę nie wypada
    > żeby szef antyterrorystów robił wioskę na mundurze.

    Jeśli nie uzyskał jej w sposób prawem przepisany, to podzielam Twój
    pogląd. Zwłaszcza, że odznaka jakoś popularna nie jest. Większość osób
    nie wie, co to jest i docenić tego nie potrafi i tak.
    --
    (~) Robert Tomasik