  • Data: 2023-06-11 07:20:08
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobrze, ale nadal pozostaje kwestia jak obcy rząd może zrobić coś za
    > co Ty poniesiesz odpowiedzialność. Na gruncie prawnym. Coś tu MZ mocno
    > nie klika.

    Wychodzi na to, że teoretycznie powinni cię poinformować wcześniej żeby
    dopełnić formalności albo powinienneś odmówić. Myślę że robert ma rację
    - praktyka może taka, że odznaczający wcześniej występuje na przykład
    przez MSZ o zgodę i skoro tak praktyka jest przyjęta, to odznaczany
    zakłada że odznaczający takich formalności dopełnił.

    Pytanie jeszcze jak to jest przyjmowaniem odznaczeń zagranicznych u
    innych - jeśli polska nie jest wyjątkiem to jest dobry powód żeby taka
    praktyka była powszechnie stosowana. Ale jeśli u innych można przyjmować
    bez zgody własnych władz, to raczej nikt dla polski robić wyjątku nie
    będzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!