  • Data: 2023-06-10 11:58:49
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Błądzisz, ale nie chce mi się z Tobą "przepychać".

    I słusznie że ci się nie chce, bo nie masz racji. Mundur ma spełniać to,
    co jest w rozporządzeniu. Jak rozporządznie nie dopuszcza to nie możesz
    sobie przypinać co ci się podoba. Za to nie powinieneś zapominać o
    imienniku, choć pewnie faktycznie rozporządzenie nie określa że na nim
    powinny być prawdziwe dane;)

    > Chyba żartujesz, że ktoś śledzi te wszystkie głupoty.

    Nie - nie żartuje. Policja ma pion prasowy i zapewniam cię, że oni
    monitorują to co się dzieje w mediach na ich temat. No chyba że u was
    wszyscy mają wyjebane na swoją robotę. Zresztą z artykułu wynika że
    zostali zapytani bezpośrednio i udzielili odpowiedzi.

    > Na trzy wątki w
    > dwóch Ci wykazałem, ze to bzdura.

    W jednym, w drugim wpadłeś w swoją własną "pułapkę" - że to nie
    odznaczenie a odznaka.

    > I wyszukanie koniecznych informacji
    > zajęło mi kilka minut.

    Ze skutecznością 50%:P Słabo biorąc pod uwagę, że ordery raczej cię nie
    dotyczą, natomiast wymagania co do munduru tak;)

    > Nie mam jak sprawdzić trzeciej, ale najprościej
    > zamiast pisać bzdury było po prostu Generała zapytać, czy ma
    > poświadczenie.

    Przcież zapytali rzecznika - jak nie chciał gównoburzy to mógł
    inspektora zapytać.

    > Nie wiem, o co zapytali, a to może być kluczowe. Ale to już pisałem.

    Redakcja napisała o co zapytała. Ty gdybasz. O co by nie zapytali, to
    zakładam że w amerykańskim departamencie obrony pracują kompetentni
    ludzie i jeśli pytanie wykracza poza kompetencje organu to się pisze że
    wykracza a nie że "nie". I na ogół wskazuje organ kompetentny.
    Przynajmniej tak u nas jest jak pytasz o informacje publiczną. Sądzę, że
    akurat w ameryce administracja publiczna stoi na wyższym poziomie.

    > Skup się: Rozporządzenie mówi o odznakach i nie dzieli ich na krajowe i
    > zagraniczne, a zatem można wszystkie.

    Skup się - dzieli. Najpierw pisze o krajowych "odznaczeniach, orderach i
    odznakach", a w następnym punkcie o zagranicznych - już tylko
    odznaczeniach i orderach - o odznakach już nie.

    > Pomówionego i mowa o odszkodowaniu.

    Powodzenia:P Tym bardziej że pytali rzecznika policji o sprawę:P

    > To, że dziennikarzom wydaje się, ze są bezkarni jest pochodną tego, że
    > przeważnie tych ich rewelacji nikt mądry poważnie nie traktuje.

    E tam - z karnego go nie ruszą (nawet jakby kogoś oczernił specjalnie)
    bo to umyślne - więc wystarczy że powie że mu się nie chciało sprawdzać
    więc napisał z dupy - prawda?:P Czy to argumentacja tylko dla oszukanych
    obywateli, a dla k.o.mendanta jest inne prawo?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!