  • Data: 2023-06-10 12:39:36
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A Ty byłeś "w ogniu"?

    Nie. Nie byłem.

    > I nadal uważasz, że Generał nie miał szansy być w
    > sytuacji uprawniającego do otrzymania tej odznaki?

    Szansę może i miał, ale uważam że na szansie się skończyło. Ja miałem
    szansę zostać arcymistrzem szachowym ale nie upoważnia mnie to do
    noszenia takiego tytułu:P

    > Dla mnie ten materiał prasowy, to jak rzucenie gównem w kręcący się
    > wentylator z nadzieją, że zawsze coś tam, się przylepi.

    No biedny inspektor - nosił publicznie odznakę i ktoś napisał o tym że
    nosi odznakę:P

    > To Ty zacząłeś deprecjonować tę odznakę, a nie ja.

    Fakt jest taki że nie jest to wysokie odznaczenie wojskowe a poprostu
    odznaka że brałeś udział w prawdziwej akcji. A w tym przypadku to nawet
    nie wiadomo:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!