  • Data: 2023-06-10 12:25:35
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam zielonego pojęcia. Ty też zresztą.

    Ja mam taki:

    - policja mówi że dostał na szkoleniu w USA,
    - departament obrony mówi że nie dostał,
    - nic nikomu nie wiadomo o tym żeby brał udział w wymianie ognia w
    Afganistanie czy iraku.

    Jak mówi, że wygląda to na ściemę, Ty mówisz, że nie wiadomo bo mógł po
    tajniaku walczyć.

    To co zakładamy się?

    > Dla mnie największym
    > problemem jest to, że wygląda na to, że autor artykułu w ogóle się nawet
    > tym nie zainteresował zresztą.

    Taa. Zapytali departament obrony i policję. Kogo jeszcze mieli?

    > Po to, by wszyscy się domyślili, o co może chodzić?

    No i i tak się niby domyśliłeś. Co z tego?

    > Co to kogo obchodzi,

    Mnie - bo dyskutujemy czy dostał ją legitnie a wygląda na to że nigdy
    nie był w sytuacji w której mógłby ją dostać. Inne okoliczności też
    świadczą o tym że to lipa. No to się interesuje - wolno mi? A ty jak się
    nie interesujesz, to po co dzwonisz?

    > Skąd to wiadomo?

    Stąd, że się nie znalazło:P

    > Dla mnie mało wyjątkowa. nikomu nie przeszkadza, że głupoty wypisują, bo
    > już od dawna nikt tego poważnie nie traktuje. Dziennikarze się samo
    > pogrążają.

    Tak, tak. Tylko te złe pisamki - za komuny był porządek i komu
    przeszkadzało.

    > Kiedyś trzeba było zapłacić za wydrukowanie i znaleźć
    > nabywcę, by wydruk się zwrócił. teraz w internecie każdy może napisać
    > każdą bzdurę. Dziennikarze narzekają, że nikt nie chce płacić za te
    > wypisywane przez nich bzdury.

    BTW - sam kiedyś się przyznałeś, że im jakiś głupot naopowiadałeś na
    szybko a potem tez złe pisamki to wzięły i opublikowały. No złe pisamki;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!