  • Data: 2023-06-10 12:29:29
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2023 o 12:08, Shrek pisze:

    > (...)
    > Dostałeś zagraniczne odznaczenia i pytali przez MSZ? Bo jeśli nie to nie
    > ma wymogu zgody prezydenta więc kogo pytali?

    Wziąłem polski publicznie dostępny przepis i przeczytałem, jak się to w
    Polsce robi. Już pisałem,m że nie mam zielonego pojęcia, jak to robią
    Amerykanie, ale zdrowy rozsądek podpowiada, że powinni podobnie. Jak
    chcesz komuś podziękować, uczynić mu zaszczyt, to nie po to, by mu
    problemów narobić.

    Nigdzie nie pisałem o otrzymaniu żadnego zagranicznego odznaczenia
    przeze mnie. Widzisz, co chcesz widzieć, a potem z tym dyskutujesz - z
    realiami, czy zdrowym rozsądkiem to nie ma nic wspólnego.

    Wracając do tematu, to na otrzymanie odznaki ne jest wymagana niczyja
    zgoda i raczej nikt o to nikogo nie pytał. Jeśli był "w ogniu" to dostał
    odznakę. Śmiem twierdzić, ze nikt tego centralnie nie ewidencjonuje.
    --
    (~) Robert Tomasik