    From: "Ania" <a...@g...WYTNIJ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Może jednak ktoś odpowie??
    Date: Tue, 28 Oct 2003 20:33:33 +0000 (UTC)

    Marcin Olender <d...@g...pl> napisał(a):

    > Szkoda, że błędną...

    > kosekwencje
    >
    > Po pierwsze nie grzywnej, tylko grzywny. Po drugie skąd niby takie
    > twierdzenie? Nie jest to przecież wezwanie w charakterze świadka, tylko
    > wezwanie zainteresowanego w postępowaniu nieprocesowym (art. 510 kpc ). A
    > art. 513 tegoż kodeksu stanowi, że niestawinnictwo uczestników nie tamuje
    > rozpoznania sprawy.
    >
    > A więc - nieprawda. Nie chesz - nie jedź. Skutek będzie taki, że nie
    > będziesz mogła bronić swych praw.

    > A cóż to za nawatorski tryb postępowania? Telefoniczne? Gdzieś musiałem
> [...]
    Dzięki!
    Zdaje sie że właśnie o to mi chodziło, bo też jakoś nie mogłam sie przekonać
    do tej grzywny - niby za co? Ale jeszcze jedno pytanko, czy na takim
    pierwszym (bądź co bądź) posiedzeniu naprawdę będę musiała bronić swoich
    praw, wydawało mi się (być może źle) że na pierwszym posiedzeniu nie będą
    jeszcze dzielić tego wieeeelkieego spadku tylko stwierdzać kto jest kto i czy
    mu sie wogóle należy. Popraw mnie jeśli żle myślę. Jeszcze raz dziękuję

    I jeszcze raz pozdrawiam
    Ania