  • Data: 2009-04-11 04:33:11
    Temat: Re: Mieszkanie: Czyje będzie?
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jeszcze jedno. Jezeli po zakupie mieszkania wyremontujesz je (jesli na
    > wtornym, albo zrobisz to po kolejnych 10 latach) lub wykonczysz (jesli
    > nowe), tez bedzie mialo znaczenie skad na to poszly pieniadze.
    > Mieszkanie nadal bedzie twoje, ale moze sie zdarzyc, ze bedziesz przy
    > podziale musial zwrocic czesc nakladow.

    Tu cię trochę wpuściłem w maliny. Remontu przy podziale rozliczać nie
    będziesz musiał. Wykończenie mieszkania tak. Jeszcze ciekawostka. Jeżeli
    chciałbyś oszczędzić i samodzielnie np. położyć podłogę lub pomalować,
    będzie to nakład na mieszkanie z waszego majątku wspólnego.
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl