  • Data: 2019-11-26 19:02:07
    Temat: Re: Miałem kolędę - udostępnianie plików na Youtube
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.11.2019 o 19:44, universis pisze:
    > [..].

    > [..]
    >
    > Dzięki za pomoc - muszę to ogarnąć bo "język prawa" jest dla mnie zrozumiały tylko
    w części - jak dojdę do wniosku że mi nic nie grozi to umieszczę ten "urywek"
    koncertu.
    > PS: Jak długo trwają prawa majątkowe - ten koncert był w 1999 roku !

    Ej... google zamknęli?
    Jak można być aż tak leniwym i marnować czas na czekanie na odpowiedź na
    grupie na tak banalne pytanie, zamiast wyszukać odpowiedź samodzielnie w
    ciągu 3 sekund?
    Dokąd ten świat zmierza? Wyszukiwanie informacji powinno być przedmiotem
    obowiązkowym w podstawówce. Zamiast lekcji religii.

    https://www.google.com/search?q=jak+d%C5%82ugo+prawa
    +maj%C4%85tkowe

    https://zaiks.org.pl/171,154,6_czas_trwania_autorski
    ch_i_pokrewnych_praw_majatkowych