  • Data: 2019-11-29 00:35:08
    Temat: Re: Miałem kolędę - udostępnianie plików na Youtube
    Od: universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 listopada 2019 19:10:33 UTC użytkownik TomN napisał:
> [...]
    [..]

    > Oj dzieciaku, trolujesz...

    No nie wiedziałem że troluję, ale postanowiłem się przyjrzeć twojej odpowiedzi : "1
    180 161 wyświetleńo2 lis 2018"
    Zauważyłem że daty tak jak to twoje "znalezisko" mają tylko filmy z przed kilku dni,
    jak jest więcej to jest podawane np: 1 tydzień temu, 3 tygodnie temu, jeden miesiąc
    temu, 5 miesięcy temu itd. Twoje "znalezisko" ma ponad rok.... i ma konkretną datę,
    ale linku jakoś nie podałeś, ja szukałem tego klipu z taką datą i nie znalazłem, ale
    domyślam się dlaczego - ale w/g ciebie - to ja jestem trolem, a nie ty.... no..no...
    ciekawe...