  • Data: 2019-11-27 00:57:40
    Temat: Re: Miałem kolędę - udostępnianie plików na Youtube
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2019 o 20:43, universis pisze:
> [...]
    połączyć z innymi pociętymi częściami z YT tworząc jedną całość.

    > Moja strona jest non profit - a chcę kolegom i ich znajomych i jeszcze dalszej
    części tego "sznurka" zapoznać z angielskimi Św. Bożegp Narodzenia i dotąd tak było,

    Publicznie dostępna, czy nie?
    To, że na tym nie zarabiasz może być okolicznością łagodzącą, ale nie
    zwalnia Cię to od konieczności uzyskania zgody.
    Prywatnie i w gronie znajomych możesz robić co chcesz.

    > natomiast ktoś "podprowadził" mi ten właśnie klip

    Podprowadził? Serio? Miałeś do tego klipu prawa?

    >i wykupił prawa,

    No to teraz musisz poprosić o zgodę tego, kto ma prawa do klipu.
    Albo odkupić prawa.

    > robiąc mi jednocześnie szkodę.

    Żartujesz?

    > Płytka jest moja (kupiona, oryginalna)

    Właśnie. Płytka.
    Utwór na tej płytce nie.

    > a klipy dołączane z tymi fragmentami tego z DVD będą pochodzić z YT z tych co juz
    tam są, a są przeciez Free.

    Skąd taki pomysł?
    To, że jakiś właściciel (praw) utworu umieścił coś na youtubie nie
    oznacza, że każdy może sobie to brać za free i robić z tym co chce.
    Są za free do użytku prywatnego.

    Jak sobie coś zgrasz z TV to też możesz sobie to rozpowszechniać bez
    zgody i za free?

    Możesz sobie zgrać, miksować i odtwarzać prywatnie, albo w gronie
    znajomych. Ale nie udostępniać (rozpowszechniać) bez zgody publicznie.
    Nawet za free.

    > Tego mojego z DVD ma byc nie wiecej niż 30% "akcji".

    Nie ma znaczenia. Liczy się cel.
    Przeczytaj jeszcze raz linki, które zapodałem.

    Pozdrawiam
    Piotr