    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Date: Fri, 7 Dec 2007 11:41:20 +0100

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 14:28:09 +0000 (UTC), Jolanta Pers napisał(a):

    > Och, zaraz tam "kawalerowie". Banda pryszczersów i flanelsów, którzy mają po
    > dwa prane na zmianę t-shirty z "rynku" i jedne bojówki ze szmateksu. I to
    > pewnie kupione przez tatusia.

    Potraktuję to jako komplement ;-)
    No dobra - przyznam się - mam teraz na sobie sweter, który dostałem
    od koleżanki (co niezbyt cieszy zazdrosną żonę). Skarpetki też mi żona
    kupiła. Podwyższę więc stawkę do 650 zł na rok ;-) Do pracy chodzę
    w koszuli - mam trzy (2xWólczanka i jedną Pierre Cardin - przepłaciłem ale
    kupowałem w pośpiechu bo z dnia na dzień wysłali mnie na delegację) -
    więcej prania, ale taniej - drugi rok już w nich chodzę i nie muszę się
    wstydzić. Tatuś mi nic nie kupił, raczej to ja mu podrzucam od czasu do
    czasu parę groszy.

    Wymyślisz jeszcze jakieś teorie na nasz temat?

    > Żeby nie było: ja uważam, że bohaterka wątku powinna sama zarobić na swoje
    > potrzeby oraz połowę potrzeb dziecka, ale imputowanie, że komuś wystarczy
    > sześć stówek na ciuchy rocznie, to jednak, kurde, przesada.

    Ale przecież Magda sama przyznała że nie potrafi gospodarować pieniędzmi
    - napisała że wydaje na zajęcia dodatkowe w przedszkolu, kino, basen,
    a nie zabiera dziecka na wczasy. Wydaje jej się że od obejrzenia bajki
    w kinie jej dziecko będzie mądrzejsze niż z zobaczenia jak żyją inni
    ludzie. Więc dlaczego mamy uważać że potrafi rozsądnie wydawać pieniądze
    na ubrania?

    Pozdrawiam,
    Henry

    P.S. W piątki nie przychodzę do pracy w koszuli bo to w tradycji firmy
    dzień "luźniejszy"