  • Data: 2007-12-07 11:23:12
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 19:09
    > (autor krys
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fj9ds7$808$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ależ nie, prawda. I to nie tylko w PL, ale od dawna.

    No przeciez mówię Kaczyński - kobieta, Olejniczak - kobieta,Putra -
    kobieta, Gilowska - kobieta, wrrrróć, to akurat facet.

    > Taaaaaaaaa.... Przecie prawo jest takie ogólne, że wszystko zależy od
    > sędziego. Stawiam złoto przeciwko orzechom, że jakby większość sędziów
    > tam była pci męskiej, to by zdecydowanie więcej spraw wygrywali
    > ojcowie. A tak to z definicji dziecko dostanie matka, chyba że jest
    > naprawdę najgorszą szmatą.

    Bo te kobiety takie prawo skonstruowały, to jest jakiś układ.

    > Taki system, od wieków.

    Znowu się mijasz z prawdą, chociaż się jej ukłoń. Ten system nawet 20
    lat nie ma, przedtem był "głosowali , jak chcieli, a wybrali kogo
    trzeba".

    --
    pozdrawiam
    Justyna