  • Data: 2007-12-07 11:28:40
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agnieszka napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjaun7$ddq$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba twoje.
    > Jaką szumowiną trzeba być, by przy własnych dochodach rzędu 250 tys
    > kazać żyć własnemu dziecku i jego matce za 1300 zł + nędzne alimenty. I
    > jeszcze kazać się legitymować rachunkami za "usprawiedliwione potrzeby".

    slchaj dziewcze my nie piszemy o tym co ojciec zafunduje dziecku a o tym
    do czego go zmusi comiesiecznie sad. Podnieslismy w tym przykladzie
    stawke do 5 tys. (na dziecko) wykaz ze usparwiedliwiona co miesieczna
    potrzeba jest 50 tys! Bo za cholere nie potrafie sobie wyorbazic by
    ojciec tyel zarabiajacy łożył (w trakcie wpsolnego malzenstwa) tyle kasy
    na dziecko.

    I z jakiej racji po rozwodzie ojciec zarabiajacy 250 tys mialby
    zapewniac MATCE zycie na dorbym poziomie ?

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem: