  • Data: 2007-12-07 11:05:40
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > i odbierala bezporwortnie przy probie ograniczenia kontaktu, i
    > wymagala szczegolowego rozliczenia wydanych pieniedzy

    Dzieci to nie zabawki. A zwłaszcza nie broń przeciwko byłemu partnerowi.
    A jeśli chcesz szczegółowo rozliczać rodzica opiekujacego się dzieckiem
    z wydanych pieniędzy, musisz najpierw oszacować wartość roboczogodziny
    przy dziecku, ze szczególnnym uwzglednieniem pory nocnej oraz świąt.

    pozdrawiam
    Justyna