  • Data: 2020-04-14 12:45:07
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2020 o 11:41, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kviat ...

    > Nie ma sensu dalej przerzucac tych samych argumentów.

    Podałem je od razu. Też nie rozumiem dlaczego musiałem je podawać
    wielokrotnie.

    > Powiem tylko ze z mojego punktu widzenia twoja asekuracja pt "nie bronie
    > tej decyzji ale bronie bo nie umiemy ocenic jej rezultatów" jest lekko
    > dziwna i mało jasna.

    Z mojego punktu widzenia jest lekko dziwne i niejasne dlaczego tak to
    zrozumiałeś.
    Nawet nie wiem po co miałbym bronić decyzji, która mi się nie podoba...
    Albo po co miałbym z góry zakładać, że jest zła, skoro nie wiem czy jest
    zła...

    > Tak jakbys chciał być troche w ciązy.

    Nie. Nie tak samo.
    To tak jakby być i nie być w ciąży równocześnie :)

    Pozdrawiam
    Piotr