  • Data: 2020-04-14 21:31:31
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 kwietnia 2020 20:19:56 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
    > Dlatego właśnie EFEKTY (a nie SPOSÓB) podejmowanych
    > decyzji są bardziej losowe, niż się menedżerom wydaje.

    No to mi wyjaśnij jak oddzielić końcowe "efekty decyzji" od "sposobu
    podejmowania decyzji" - bo tego to zupełnie nie pojmuję.

    Efekty "bardziej losowe", nie są "losowe", tylko "bardziej prawdopodobne" -
    a cała sztuka (sposób) podejmowania trafnych decyzji opiera się na częstszym
    trafianiu w efekty "bardziej prawdopodobne" - są ludzie, którzy w podejmowaniu
    szybkich i właściwych decyzji dających częściej "oczekiwane efekty" są po
    prostu dobrzy i lepsi od innych niezależnie od miejsca w które trafią - a to
    przeczy losowości zarówno "decyzji" jak i "efektu".

    No chyba że mówimy o "menedżerach dyplomowanych", którzy nie mają tego czegoś
    na "i", ani na "t", tylko legitymują się odpowiednim "papierem" - a papier
    przyjmie wszystko, za odpowiednią opłatą nawet idiotę, a to że ktoś coś wykuł
    wiedzę "na blachę" i próbuje bezmyślnie wcielać ją życie, cóż - wtedy
    rzeczywiście lepiej rzucać monetą- ale...

    Ale zakładając istnienie "totalnego durnia" na stanowisku menedżera, to
    efektami jest decyzji mogłyby być zawsze efekty niezgodne z oczekiwanymi, zatem
    jeszcze bardziej zaprzeczyłoby to losowości - mało tego, robiąc negację jego
    decyzji moglibyśmy niemal zawsze osiągnąć efekt oczekiwany :)

    Pozdr-
    -Rowerex