  • Data: 2020-04-14 13:54:58
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-04-2020 o 13:08, Kviat napisał:

    > Aha. I dlatego Brytyjczycy rozwiązują swoje problemy wprowadzając
    > kwarantannę, bo kwarantanna nie działa.
    > Faktycznie, to potwierdza te teorie.

    A wprowadzili inne rzeczy, które się sprawdzają?
    W Korei, Szwecji i na Tajwanie też nie wprowadzono Kwarantanny.
    Ale zaraz zaraz, we Włoszech wprowadzono kwarantannę..

    > Najwyraźniej we Włoszech nie działa, skoro mają tylu chorych i tyle
    > zgonów. Brytyjczycy powinni wyciągnąć wnioski i nie wprowadzać kwarantanny.
    > Strasznie głupi ci Brytyjczycy.

    > Ależ ja zrozumiałem, że piszesz sprzeczności. To nie było zbyt trudne.

    Raczej nic nie zrozumiałeś... Wyciągasz wnioski z tyłka. Wiem "żelazna
    logika" zawsze w modzie...
    Widzisz, gdybym chciał iść Twoją drogą, bym powiedział, że wprowadzenie
    kwarantanny we Włoszech i w Hiszpanii wcale im nie pomogło. Bo przeciez
    kwarantannę wprowadzili.

    --
    http://zrzeda.pl