eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMam karte gwarancyjna, nie mam paragonu › Re: Mam karte gwarancyjna, nie mam paragonu
  • Data: 2004-12-18 15:29:58
    Temat: Re: Mam karte gwarancyjna, nie mam paragonu
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Laczek" <t...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Mam problem - mam karte gwarancyjna, ale nie mam niestety paragonu.
    >
    > Czy uznaja mi reklamacje?

    Różnie może być. Czasem w karcie gwarancyjnej jest napisane, że jest ona
    ważna wyłącznie z dowodem zakupu (czyli paragonem lub fakturą). Jeżeli tak
    jest w twoim przypadku to twoja karta gwarancyjna jest nieważna i z
    naprawy nici. Ale nie wszystkie serwisy tak postępują więc po prostu
    zapytaj.

    Alek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1