  • Data: 2004-12-20 00:34:22
    Temat: Re: Mam karte gwarancyjna, nie mam paragonu
    Od: fi5h <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Czarek Gorzeński napisał:

    > Dlaczego "wyłącznie"?

    z prostego wzgledu ze jest wazna tylko i wylacznie z dowodem zakupu
    (patrz warunki gwarancyjne) tak wiec perpetum mobile ?

    A tak na powaznie to dowod zakupu jest wazny i w 90% niezbedny
    szczegolnei gdy trzeba zrobic zwrot kasy na drodze handlowej.
    tzn:
    sprzet nie nadaje sie do naprawy wiec serwis wystepuje z opinia iz
    trzeba oddac klientowi poniesione koszta za sprzet czyli zwrot ceny, a
    skad mozna wiedziec ile kosztowala dana rzecz w momencie zakupu ?
    Jak dla mnie jakos przedawcy to 1zl :)

    --
    fi5h