eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMam karte gwarancyjna, nie mam paragonu › Re: Mam karte gwarancyjna, nie mam paragonu
  • Data: 2004-12-20 17:49:45
    Temat: Re: Mam karte gwarancyjna, nie mam paragonu
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości
    news:cq52er.3rk.1@Cezary.Gorzenski.private...
    > Alek napisał(a):
    > > Czyli w takim przypadku karta gwarancyjna jest ważna wyłącznie
    > > wraz z sobą samą? Ciekawa koncepcja...
    >
    > Dlaczego "wyłącznie"?

    To "wyłącznie" to część cytatu i tu faktycznie bez sensu.
    A zatem wg Sebola będzie tak: karta gwarancyjna, aby była ważna,
    musi być przedstawiona:
    1. z paragonem
    albo
    2. z fakturą
    albo
    3. sama.
    Ze względu na pkt 3 sensu nie mają pkt 1 i 2 i także sensu nie
    miałoby całe zastrzeżenie zapisane w warunkach gwarancji.

    Alek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1