    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Majteczenie po wypadku
    Date: Fri, 11 Oct 2024 23:31:15 +0200
    <vd8q03$r5c$1@news.chmurka.net> <vd8qoc$r70$1@news.chmurka.net>
    <vd8rql$r5d$2@news.chmurka.net>
    <1e1wko2ohv5ld.13qzi01wxbbbr$.dlg@40tude.net>
    <vdejp4$u93$1@news.chmurka.net>
    <116jt57xyigi6$.10238jpy7ulmu.dlg@40tude.net>
    <vdf0pr$76n$2@news.chmurka.net>
    <138jrs9d0ypcl$.1itc8tzpjzyta.dlg@40tude.net>
    <vdh5e9$o7e$4@news.chmurka.net>
    <earixdqt36bw$.1wafv5l0iuaj0.dlg@40tude.net>
    <vdhe1j$s8o$1@news.chmurka.net>
    <1gwwd88bbcnnb.w3bn3wojra3k$.dlg@40tude.net>
    <vdhmk2$64m$1@news.chmurka.net>
    <1g0bo8pm606nf$.1fwk4gtr9tcsz$.dlg@40tude.net>
    <vdmgns$jdu$4@news.chmurka.net> <ve971o$hml$1@news.chmurka.net>
    <ve97d6$gbd$7@news.chmurka.net>
    <xoydx61aa7vl$.3b0f098aujp3$.dlg@40tude.net>
    <vebo53$gbd$9@news.chmurka.net> <vebrka$k0e$1@news.chmurka.net>
    <vebs2m$ui6$1@news.chmurka.net> <vebt9d$jed$2@news.chmurka.net>

    > Przecież opisałem, jak to w praktyce wygląda. Zależy to od masy
    > czynników. Jak świadkowie są z daleka, to prościej ich na miejscu
    > przesłuchać. Jak mieszkają obok, to można dać wezwanie "na rano". Na
    > siłę coś kombinujesz.

    Nie na siłę. Rutynowo się przesłuchuje na miejscu, procesowo, jako
    świadka - nie wydaje mnie się.

    > Raczej brak Twojej zdolności do zrozumienia stanu faktycznego.
    > Świadkowie zeznali, że KIA zajechała drogę BMW, co generalne polegało na
    > prawdzie, tylko pomijało drobny, aczkolwiek krytycznie ważny element
    > różnicy prędkości.

    I tego że zmieniali pas równocześnie.

    > Nie wiemy, jak błyskanie światłami zrozumiało KIA

    Wiemy.

    > ani co miał na myśli
    > BMW.

    Też wiemy - pan z brzytwą jest tu pomocny.

    > W przeciwieństwie do Ciebie nikt z nas nie wie.

    Ale policjanci na miejscu "wiedzieli" bo typowali KIE jako sprawcę...

    > Bo jak policjant ogłosi, że zadźgałeś nożem człowieka, to
    > późniejsze uniewinnienie zawsze będzie takim nie do końca prawdziwym.

    E tam. Sam pisałeś że takie oskarżenia to są dla dobra:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!