eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMa szanse? › Re: Ma szanse?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ma szanse?
    Date: Fri, 09 May 2014 15:54:28 +0200
    Organization: Ocean Niewiedzy
    Lines: 53
    Message-ID: <lkimmc$330$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lkggou$gd7$1@node1.news.atman.pl>
    <536bd3e3$0$34483$c3e8da3$91613603@news.astraweb.com>
    <g...@n...chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <lki59a$gfg$4@node2.news.atman.pl> <g...@n...chmurka.net>
    <lkig89$rot$3@node2.news.atman.pl> <g...@n...chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 109-205-170-96.dynamic.swissvpn.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1399643660 3168 109.205.170.96 (9 May 2014 13:54:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 May 2014 13:54:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:17.0) Gecko/20130329 Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <g...@n...chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:737746
    [ ukryj nagłówki ]

    On 09.05.2014 15:27, Adam Wysocki wrote:
    > Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    >> Bo ty masz doswiadczenie zyciowe ;)
    >
    > Raczej wyobraźnię

    OK, cofam, ze masz doswiadczenie zyciowe. Skoro nie masz, to nie bede ci
    wmawial.

    > - nie miałem sytuacji żeby płatność kartą mi nawaliła.

    A ja mialem. Jeden zlodziejski bank po 5-6 tygodniach nieuzywania karty
    zmienial PIN. Trzeba bylo sie zalogowac i ustawic nowy, co rozwiazywalo
    problem. Kasowali za to pare zlotych (ze sobie nowy pin ustawiam).

    Sytuacja potarzala sie kilkukrotnie, bo az zaczalem zapisywac piny od
    zmiany, odczekujac kilka tygodni - stary pin przestawal dzialac.

    Podziekowalem banku za profesjonalizm.

    Co nie zmienia faktu, ze majac srodki na karcie, sprawna karte, znajac
    swoj ustawiony pin - mozna bylo nie moc zaplacic :]


    > Ale z drugiej strony pracuję w tej branży, więc wiem, ile rzeczy może się
    > po drodze spieprzyć (i jaki jest młyn wtedy u nas na helpdesku - nie
    > dodzwonisz się).

    I przwidujecie wtedy wlaczenie automatu "tak, wiemy, ze jest spora
    awaria, dlatego nie mozna sie do nas dodzwonic"

    czy po prostu udajecie, ze was nie ma i albo zajete albo nikt nie odbiera?

    ;)







    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1