  • Data: 2014-05-09 16:00:30
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    >>>> A ile Ty przyszedłbyś wcześniej?
    >>>
    >>> 10-15.
    >>>
    >> Czyli tez byś nie zdażył...
    >>
    > No nie.
    >
    > I czego to dowodzi?

    Dowodzi tego, ze byś nie zdal.
    W innych ekstremalnych przypadkach taka pomyłka moze kosztowac cie np
    prace.
    I tyle.
    Czy to dobrze czy źle to sobie sam musisz ocenić.

    > Ze powinienem pojechac 2 godziny wczesniej, na wypadek jakby z
    > wykopalisk wyszla godzilla i sparalizowala glowny trakt komunikacyjny?

    Powiem tak - sa takie sytuacje ze ja bym pojechał wczesniej.
    I to nie przez godzille.

    Ale przeciez mozna cyrklować czas co do minuty, a potem dziwić się ze sie
    nie zdarzyło. Oczywiscie sa sytuacje ze sie nie da.
    Przykładowo lecisz samolotem na wazne spotkanie a samolot nie moze ladowac
    i zawozi cię 200km dalej.
    Ale czy tutaj była taka sytuacja?
    Kto jedzie na mature na ostatnią minute?