  • Data: 2014-05-09 16:06:57
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.05.2014 16:00, Budzik wrote:

    > Dowodzi tego, ze byś nie zdal.

    Nie przystapil do zdawania. To roznica.

    > W innych ekstremalnych przypadkach taka pomyłka moze kosztowac cie np
    > prace.

    To bym nie plakal nawet, bo to jakis kolchoz zapewne, gdzie 20 minut to
    kwestia utraty pracy.

    > I tyle.

    A i jeszcze pozwalbym pracodawce :D

    > Powiem tak - sa takie sytuacje ze ja bym pojechał wczesniej.
    > I to nie przez godzille.
    >
    > Ale przeciez mozna cyrklować czas co do minuty,

    Zapas 20 minut to 20x wiekszy zapas niz piszesz.

    20 miut to nie "na ostatnia minute".

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)