  • Data: 2014-05-09 16:00:29
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Moze musialy, ale nawet na pociag - mozna pojechac nastepnym, jak nie
    > tego samego dnia to nastepnego.

    Czasami nie mozna...
    Trzeba się nad tym zastanowic i to przewidziec.

    > Bo nie mieli na trasie awarii komunikacji?

    To moze jednak nie biedne tylko w czepku urodzone.
    Pamietam, ze jak jeszcze poruszałem sie komunikacją, to wrecz sporadycznie
    mozna było zaprogramować dojazd z dokładnoscia do minuty czy 10 minut.
    Czasami dojazd do pracy zajmował mi godzine, czasami półtorej godziny.