    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 25 Jun 2002 17:18:14 +0200
    Sender: News User <n...@j...net>
    From: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>
    Subject: Re: Lzenie w Internecie czy mozna pozwac do sadu?

    elita.pl napisał(a) w wiadomości: <3...@e...pl>...
    >[..]
    >
    >Takie same jak innej.
    >
    >Sposób postępowania jest taki:
    >1)Piszesz do abuse tpsa, a konkretnie do mailto:a...@c...tpsa.pl
    >2)Odeślą Ci informację, że zarejestrowali zgłoszenie i o zlokalizowaniu
    >intruza.

    Dotąd OK.

    >3)Zanosisz do prokuratury zgłaszenie przestępstwa i podajesz w nim
    >namiary gdzie prokurator powinien się zwrócić by otrzymać dane tego
    >użytkownika, a konkretnie:
    >CST Wydział Bezpieczeństwa TP S.A.
    >ul. Nowogrodzka 62B
    >02-002 Warszawa
    >fax. 22 824 14 52

    Prokurator doskonale wie, gdzie powinien się zgłosić. Nikt tej instytucji
    tego nie musi pisać :-)))

    >Ważne byś napisał tam, że przestępstwo doknęło Cię konkretnie pod tym
    >adresem właściwym właśnie dla jego prokuratury.

    Właśnie! Konkretnie ciebie! Nie niezydentyfikowanej osoby piszącej spod
    nicka elita.pl czy też greg. Bo nikt nie wie, kto pisze spod tych ksywek.
    Dlatego puki wyzywane są nicki, puty można sobie pobajać o prokuratorach i
    logach z tepsy. Jedyne co można, to do abuse maila wysłać, że notorycznie
    jest łamana netykieta spod danego adresu.

    >4)Prokurator otrzyma dane i dołączy je do akt sprawy, a Ty dzięki temu
    >będziesz mógł się z nimi zapoznać.
    >5)Czekasz aż prokurator wniesie sprawę do sądu lub samą ja wnieść, dane
    >przestępcy już masz.

    :-))))))))) ROTFL! I będzie sprawa nick kontra drugi nick.

    --
    Jaszyn