  • Data: 2002-06-25 15:34:25
    Temat: Re: Lzenie w Internecie czy mozna pozwac do sadu?
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > :-))))))))) ROTFL! I będzie sprawa nick kontra drugi nick.

    I co w tym smiesznego? takie sprawy na swecie sie zdarzaja.
    Oczywiscie sam nick nie wystarczy by dochodzic roszczen przed sadem (mam na
    mysli cywilna sprawe). W postepowaniu przygotowawczym policja jest w stanie
    znalexc czlowieka dysponujac niewielka iloscia informacji (mam na mysli
    internet rowniez).
    Problem tylko w udowodnieniu popelnienia przestepstwa....
    a co do sprawy nick v. nick:
    informacja z dzis:
    Kronika Wydarzen serwisu VaGla.pl Prawo i Internet
    http://www.vagla.pl/
    Sąd przeciwko satyrycznej stronie
    W sprawie dotyczącej ochrony znaków towarowych - Kraft Foods Holdings v.
    Stuart Helm a/k/a "King Velveeda" sąd zdecydował o usunięciu parodystycznej
    strony prowadzonej przez Stuarta Helma o pseudonimie "King Velveeda". Firma
    Kraft Foods jest producentem i dystrybutorem markowych serów "Velveeta".
    [Slush Factory][King (Censored by Kraft Foods): na stronie znajdują się
    pisma procesowe obu stron]

    a/k/a oznacza dla nie wtajemniczonych - also known as
    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl