  • Data: 2002-06-26 13:02:24
    Temat: Re: Lzenie w Internecie czy mozna pozwac do sadu?
    Od: "elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr 'VaGla' Waglowski wrote:
    > Nie jestem w stanie zgodzic sie z teza, ze jesli ktos jest cyt: *osoba
    > publiczna* to ma mniej praw niz osoba calkowicie prywatna. Ma to donioslosc
    >[..]
    > Nie zanam przepisu, ktory umozliwialby ograniczenie prawa do poszanowania
    > godnosci osobistej, czci, dobrego imienia ze wzgledu na *bycie powszechnie
    [..]

    Nie ma też przepisy, który by pozwalał kłamać o takich osobach,
    oczerniać je, podszywać się pod takie osoby itp. itd.
    Skoro już mowa o mnie to moim "wielbiciele" zapomnieli, że "publiczną" osobą
    to jestem dopiero od sierpnia zeszłego roku.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    Stowarzyszenie Twórców Internetowych