  • Data: 2002-06-25 14:02:04
    Temat: Re: Lzenie w Internecie czy mozna pozwac do sadu?
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

    grego napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "AndY" <p...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    >sprawa

    >sznasa

    >Ale tu nie chodzi o spoleczna szkodliwosc czynu! Tu chodzi o pozwanie do
    >sadu z powodztwa cywilnego - ochrona dobr osobistych.
    >GreGo

    ROTFL!!! A jak ty sobie to wyobrażasz?? wyobrażasz to sobie?: "Sąd otwiera
    rozprawę z powództwa cywilnego obywatela Grego przeciwko obywatelowi
    "Szalony Byk" (lub jakaś inna ksywa) z art 217 KK"

    Jesli koles napisał np: "Jaszyn to głupi debil", to NIC mu nie mogę zrobić,
    bo po prostu nie można mnie zidentyfikować, ot co. Koleś _nie wie_, kto się
    kryje pod danym nickiem. A nawet jakby pisał pod swoim imieniem i
    nazwiskiem, wyzywał konkretną osobę (podając pełne imię i nazwisko, numer
    dowodu pesel ;-))) to i tak niewiele nie można zrobić, bo trzeba by najpierw
    udowodnić, że to konkretnie on pisał te teksty z danego komputera. Może
    powiedziec, że zrobił imprezę, przyszło 20 ludzi, ktoś włączył komputer i
    zaczął wypisywac brednie.
    Jedyne co możesz zrobić do wysłać te wypowiedzi do abuse i nie bawić się w
    pewną sławetną postać polskiego usenetu, co chciała do sądu podać połowę
    adminów serwerów news za to, że na ich serwerach są posty, które go obrażają
    ;-))))

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz