  • Data: 2024-06-27 20:44:40
    Temat: Re: Tylko wiara w dogmat jedynie słusznego "konsensusu" może nas ocalić [Was: Lokdałny]
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-06-27 o 15:51, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > tak więc zgodnie z tymi obliczeniami temperatura spadnie o ok 1 stopień
    > do 2053r a potem znowu zacznie rosnąć.
    > Widziałem jeszcze kilka innych prac na temat zmian w atmosferze i mają
    > różne podejścia i rózne wnioski. Dlatego mnie przywiązuje się do żadnej
    > z wersji, ale wyobraź sobie, gdyby ta była prawdziwą...

    Ludkowie żyją pi x oko w temp. -40 - +40.
    Nawet jak pierdolnie kometa i do ziemi dotrze 1/10 świata to i tak na
    równiku roślinność przetrwa.
    A w mniej katastroficznym wariancie, jeśli temp. skoczy nawet +5*C wtedy
    dziś niezamieszkałe tereny typu tajga czy pn. część kanady staną się
    bardziej zdatne do zamieszkania. Ofkors murzyny na równiku być może
    trochę ucierpią.

    Tak że proponuję zluzować majcioszki. Nie wyginieta.

    Wody mało? Już klepali my o tym 500x. Za komuszka dbali o meliorację, a
    za 3RP lachę położyli i ni ma komu dbać o przepustowość rowów
    nawadniających, stąd problemy.