  • Data: 2024-06-27 15:51:14
    Temat: Re: Tylko wiara w dogmat jedynie słusznego "konsensusu" może nas ocalić [Was: Lokdałny]
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-06-2024 o 14:17, Wiesiaczek napisał:

    > Niedługo, to w jakiej skali?
    > Za rok, tysiąc czy milion lat?
    > Gdy już ludzie wyginą do ostatniego? To możliwe :)

    > Dawaj linka!

    w tym dziesięcioleciu, bo wg róznych symulacji wychodzi, że powinno się
    zacząć w okolicy 2020r, tyle że nierównomiernie i efekty całościowe będą
    widocznie w ciągu kilku lat. Jedna z publikacji, którą widziałem w miarę
    niedawno na ten temat:

    https://solargsm.com/wp-content/uploads/2022/04/zhar
    kova_shepherd_mnras22.pdf

    tak więc zgodnie z tymi obliczeniami temperatura spadnie o ok 1 stopień
    do 2053r a potem znowu zacznie rosnąć.
    Widziałem jeszcze kilka innych prac na temat zmian w atmosferze i mają
    różne podejścia i rózne wnioski. Dlatego mnie przywiązuje się do żadnej
    z wersji, ale wyobraź sobie, gdyby ta była prawdziwą...

    --
    http://zrzeda.pl