  • Data: 2024-06-27 22:44:53
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2024 o 16:28, Shrek pisze:

    > Jasne - pigmentododatnich nie będą wpuszczali do szpitali. Tobie peron
    > odjechał...

    Ja pierdolę... piszę o ewentualnych zamieszkach, gdybyś puścił wszystko
    na żywioł.
    Nik, kurwa, nikt nie miał pojęcia jak się to rozwinie bez żadnej kontroli.
    Trzeba być debilem bez wyobraźni, albo być skrajnym naiwniakiem żeby
    wierzyć w to, że z taką nagonką jaką się w tym kraju odpierdala na
    "ciapatych", "pedałów" i chujwiejakich wrogów ojczyzny, jakieś sebiksy z
    karynami będą grzecznie stać w kolejce do szpitala z duszącym się
    dzieckiem/teściową, gdy przed nimi będą stać "ciapaci" z "pedałami".
    Ludzie to nie statystyka.
    Ale jak już tak bardzo kochasz te statystyki, to sobie sprawdź jak dużo
    ludzi w tym kraju nadal popiera pis (i konfederosję) pomimo tego co
    odpierdalają, ilu jest miłośników wszelkiej maści bąkiewiczów i
    międlarów, o wojownikach maryji z litości nie wspomnę.
    To jest fchuj daleko od normalnie funkcjonującego społeczeństwa.

    Bardziej łopatologicznie nie potrafię ci tego wytłumaczyć.

    A szury miały rację.
    Piotr