  • Data: 2024-06-26 19:27:31
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2024 o 09:21, Kviat pisze:

    > Dla ciebie twoja rodzina to statystyka.

    Tak, tak - w siłowniach i fitnesach roi się od dziarskich emerytów, za
    to w kościołach królują młodzi ludzie w odzienach sportowych.
    Wezniepierol.jpg

    > Więc wyjaśnij jak ty byś izolował tych wrażliwych staruszków.

    Tak samo jak każdych innych. Nie rozumiem dlaczego jak izolować seniorów
    to obóz koncenracyny (ty to musisz mieć cieżko najebane pod kopulą) a
    jak każdego innego to izolacja jak izolacja - kwestia biologiczna...

    > Ale roznosili. Wystarczy, że nieumierający po siłowni pójdzie do
    > kościoła.

    No to śmiało - zakazać kościołów:P

    > Dlatego, żeby dotyczyły wszystkich. A nie, że gorszych dotyczyły, a
    > lepszych nie dotyczyły.

    Nie dotyczyły. Jeśli zakaz fitnesów i siłowni dotyczył emerytów i to
    jest ok bo dotyczył wszystkich, to mniej więcej tak jak zakaz małżeństw
    homoseksualnych dotyczy wszystkich jednakowo, więc niech spierdalają -
    ale to pewnie co innego - tak robić kurwy z logiki to nie wolno bo to
    nietęczowe jest;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!