  • Data: 2024-06-26 20:45:03
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2024 o 19:27, Shrek pisze:

    > Tak, tak - w siłowniach i fitnesach roi się od dziarskich emerytów, za
    > to w kościołach królują młodzi ludzie w odzienach sportowych.
    > Wezniepierol.jpg

    Czyli jednak statystyka.
    Trochę to przykre, ale na szczęście nie wszyscy mają tak jak ty.

    > Tak samo jak każdych innych.

    Czyli jak?
    Jak izolować tylko wrażliwych staruszków?

    Może właśnie dlatego lokdałn dotyczył wszystkich, żeby... było tak samo
    jak każdych innych?

    > Nie rozumiem dlaczego jak izolować seniorów
    > to obóz koncenracyny (ty to musisz mieć cieżko najebane pod kopulą)

    Pokaż, że ty nie masz najebane pod kopułą i wytłumacz, jak chcesz
    izolować tych wrażliwych staruszków, a reszty nie.

    > a jak każdego innego to izolacja jak izolacja - kwestia biologiczna...

    Jak każdego innego? Że niby lokdałn dotyczył innych, oprócz wrażliwych
    staruszków?
    Dlatego właśnie lokdałny dotyczyły wszystkich. Jak każdego innego.

    > Nie dotyczyły.

    No wiadomo. Dla wybrańców (bądź co bądź wrażliwego staruszka) zamknięte
    cmentarze otwierano. Podobno siedem.

    > Jeśli zakaz fitnesów i siłowni dotyczył emerytów i to
    > jest ok bo dotyczył wszystkich,

    Wszystkich. Nie tylko wszystkich emerytów.
    I to jest OK. Jak wszystkich, to wszystkich.
    Bo niby dlaczego maiłby dotyczyć tylko (wszystkich) emerytów?

    Więc konsekwentnie, skoro nie miałoby być zakazu (lokdałnu) dla
    wszystkich, lecz tylko dla wrażliwych staruszków, to jak chciałbyś
    izolować wrażliwych staruszków równocześnie nie zakazując im fitnesów i
    siłowni? Pobudujesz im siłownie i fitnesy za drutem kolczastym?
    Pokaż jak bardzo nie masz najebane pod kopułą i wytłumacz jak to pogodzić.

    > to mniej więcej tak jak zakaz małżeństw
    > homoseksualnych dotyczy wszystkich jednakowo, więc niech spierdalają -
    > ale to pewnie co innego - tak robić kurwy z logiki to nie wolno bo to
    > nietęczowe jest;)

    Masz rację. To co innego.
    Zezwolenie na małżeństwa homoseksualne grozi masowymi rozwodami
    prawdziwych heteroseksualistów i wylewem u prawdziwych Polaków.

    A szury miały rację.
    Piotr