  • Data: 2024-06-26 20:58:42
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2024 o 19:42, Shrek pisze:

    > Te estymacje są wzięte ze strony science.org.

    Nie. Te twoje są z drugiej ręki.

    > Za to twoje tęczowe fiksacje w tłumaczeniu lokdałnu są... z dupy wzięte.

    I po co się tak kompromitujesz?
    Przecież ci wytłumaczyłem, że się odniosłem do "normalnie
    funkcjonującego społeczeństwa".

    > Masz jakieś skrzywienie na tym punkcie - mi to dosłownie koło chuja lata a ty się
    > tak ekscytujesz kolorem skóry i kto z komu co w lóźku wkłada i gdzie że
    > nie potrafisz o tym nie wspomnieć w dyskusji o lokdałnach.

    To nie ja się tym ekscytuję, tylko to "normalnie funkcjonujące
    społeczeństwo".
    Tobie to koło chuja lata, bo masz inną definicję normalnie
    funkcjonującego społeczeństwa.
    Ja mam inną.

    > I to niby ja jestem razistą i uprzedzonym do tego całego towarzystwa co musi się
    > reklamować co w łóźku i z kim robią?

    Wystarczy, że ci koło chuja lata, żeby rasiści i uprzedzeni do tego
    całego towarzystwa tworzyli po swojemu to "normalnie funkcjonujące
    społeczeństwo".
    Nic więcej nie musisz robić.

    A szury miały rację.
    Piotr