  • Data: 2024-06-26 19:22:17
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-06-26 o 15:33, J.F pisze:
> [...]
    /9416439,ruszyl-proces-o-miliardy-dla-pfizera-polska
    -pozwana-za-nieodebranie-s.html

    > No jak zamówili, to wypada zapłacic.
    > Chyba, ze odpowiednio wcześnie wycofali zamówienie.
    >
    > Ale tłumaczenie to IMO jakies idiotyczne wymyślili
    > "Polska odmawia, powołując się m.in. na siłę wyższą, czyli koszty
    > związane z wybuchem wojny w Ukrainie."
    >
    > To ile jedna szczepionka kosztuje - 100zl?
    > Czy to porcja na 5 osób ?
    >
    > Ktoś tu chyba za dużo zamówił - a powinien być kompetentny w swojej
    > pracy :-)

    > Ale ile w tym prawdy?
    > Bo tu jakoś więcej epitetów niż argumentów.

    Masz argumenty typu 0,2% chorych zmarłych z powodu kowida i 5x więcej
    przez metodę walki z kowidem. Nie widać? Toć masz inne państwa do
    porównania.
    250 tysi trupa i rządzący patrzą się jak szpak w pizdę.
    Widzę mr. Dębowski też jakieś dziwy wypisuje o tym jak ni ma do kogo
    porównać. Czy wy mata olej w głowie?:)

    A "szurów" tysionce: https://www.cda.pl/Mar__Mar/folder/35125857

    > Z drugiej strony to jednak była umiarkowanie groźna choroba, w sensie
    > - grożąca smiercią, ale rzadko, i nawet te 0.2% to 76 tys osób
    > zmarłych.

    Licząc z full populacji wyjdzie 76 tysi. Gościu nie mówi o full
    populacji tylko o chorych.

    Ja bym liczył ludków od 40 bo tam się zaczynały promile zgonów.

    Szczepionki wg. internetów kosztowały od 2 do 20 euro.
    Taniocha astra (ta od zakrzepów) kosztowała najmniej.
    Testy (ofkors patenty fajzera) tak lekko ponad stówkie.