  • Data: 2005-08-12 10:21:58
    Temat: Re: Likwidacja stanowiska, aneks, wypowiedzenie ?
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12 sie o godzinie 11:12, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Twoje przykłady są nie na temat bo nie nastąpiła zmiana wykonywanej
    > pracy a sama nazwa. A sama nazwa nic nie znaczy. To oczywiste.

    Zapytam bardziej dobitnie i jednoznacznie:
    - w UoP masz wpisane "stanowisko - elektroenergetyk"
    Pracodawca teraz sobie zmienia że nie będziesz elektroenergetykiem tylko
    elektromonterem.

    W UoP nie masz przecież opisanego zakresu pracy, co należy do Twoich
    obowiązków. A moje wątpliwości co do podpisania i wyrażenia zgody na
    zajmowane stanowisko przez pracownika biorą się właśnie z zakresu że to nei
    jest przecież do jasnej cholery zmiana tabliczki na drzwiach gabinetu -
    tylko w zakres MOGĄ wejść jakieś przywileje.
    Nie chodzi tutaj już o sam problem pytającej, tylko mówię ogólnie, że taka
    zmiana jaka jest zmiana stanowiska powinna być wyrażona poprzez
    porozumienie, aneks do UoP.

    --
    Herbi
    12-08-2005 12:21:56