  • Data: 2005-08-13 14:31:13
    Temat: Re: Likwidacja stanowiska, aneks, wypowiedzenie ?
    Od: "Anka" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze raz twierdze że sobie nie zaprzeczam. To ty masz problemy ze
    > zrozumieniem, wynikające zapewne z tego, że jesteś nastawiona na jakąś
    > odpowiedź, która jest dla ciebie korzystna.

    Chlopie,

    nie jest moim celem polemika z Toba nt Twoich wypowiedzi tylko odpowiedz na
    moje pytanie. Poniewaz jednak odpowiedz na moje pytania jest dla mnie wazna a
    Ty jestes wlasciwie jedyna osoba ktora zdanie zabrala chcialabym uscislic:

    Twoja pierwsza odpowiedz na moje pytanie:

    >Nie jest wymagana twoja zgoda, skoro warunki pracy i płacy się nie zmieniły.

    Oto jedna z Twoich kolejnych wypowiedzi:

    >Aneks to umowa (czyli muszą się zgodzić na jego treść obydwie strony),a
    >wypowiedzenie zmieniające to jednostronne oświadczenie pracodawcy.

    Na moj gust sa one sprzeczne. ALe zostawmy to.

    W KP art. 42 jest napisane ze kazda pisemna zmiana warunkow jest wypowiedzeniem
    zmieniajacym. Dotyczy to takze nazwy stanowiska. W moim przypadku nieznacznie,
    prawie pomijalnie ale jednak zmienia sie moj zakres obowiazkow. Z tego zapisu i
    z drugiej Twojej wypowiedzi ktora starannie wyzej przekopiowalam ( i ktora
    istotnie jest dla mnie bardziej interesujaca ) wynika ze jednak ten aneks jest
    pisemna zmiana warunkow mojej umowy i moge go nie przyjac - nie zgodzic sie na
    ta zmiane. Pytanie co dalej skoro moje stanowisko jest zlikwidowane (
    formalnie, uchwala Zarzadu firmy ).

    Co Ty na to ?

    Anka