  • Data: 2005-08-13 12:30:05
    Temat: Re: Likwidacja stanowiska, aneks, wypowiedzenie ?
    Od: "Anka" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Każdy może mieć swoje zdanie, nawet błędne.

    Drogi kolego Johnsonie !

    W pierwszej odpowiedzi na moj post napisales ze nie musze sie na moj aneks
    zgadzac. W jednym z kolejnych napisales ze to jest umowa miedzy dwoma stronami
    i ze musza obie strony ( czyli ja tez ) sie na niego zgodzic.

    Poniewaz Twoj drugi tok rozumowania bardziej mi odpowiada ( pomijajac to ze
    przeczy pierwszemu ) to napisz co w sytuacji jezeli ja sie na ten aneks nie
    zgodze ( przypominam po raz kolejny ze zlikwidowano moje poprzednie
    stanowisko ).

    A tak przy okazji: czy naprawde na tej calej grupie nie ma nikogo kto moglby mi
    konkretnie i sam sobie nie zaprzeczajac odpowiedziec na moje pytania ?

    Ania