  • Data: 2006-05-08 15:28:55
    Temat: Re: Lepper skazany
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    > 2. Od kiedy zadanie pytania moze byc uznane ze "świadomie, celowo i z
    > premedytacją wygłosił przemówienie zawierające nieprawdziwe i szkalujące
    > fakty"?
    >
    > Czy ten debil Leder dostal magisterke w Szczytnie?

    znasz takie pojecie jak pytanie retoryczne? Lepper juz u Tomasza Lisa
    zabłysnal twierdzac ze jezyk polski nie posiada takiej konstrukcji jak
    pytanie bedace jedbnoczesnie stwierdzeniem.

    Mozecie sobie podac rece.

    > 3. Najlepszy jest ten rodzynek: "Andrzej Lepper nie sprawdził informacji
    > o rzekomej korupcji pięciu polityków PO i SLD, a zatem nie dochował
    > należytej staranności".
    >
    > Skad debil Leder wzial ten obowiazek "starannosci"? Zalozmy ze debil
    > Leder ma prawo wkladac ryja do polityki wladzy ustawodawczej, to
    > przeciez zadanie pytania przez Leppera byloby fundamentem "starannosci"
    > (ckolowiek debil Leder mial na mysli). Przeciez to samo robi debil
    > Leder. Zadaje pytania czy oskarzony przeyznaje sie do

    udajesz czy naprawde jestes az tak p. Panie kameleon? Trudno zeby
    dowodem istnienia przestepstwa bylo czyjes pomowienie a te jak sam nie
    raz twierdziles bez dowodow jest niczym. Rozdwojenie jazni?

    > 4. "Sędzia Jerzy Leder wskazał, że zeznania Bogdana Gasińskiego, na
    > podstawie których Lepper sformułował swoje oskarżenia co do polityków,
    > są - jak to ujął - "niewiarygodne aż do bólu".
    >
    > Od kiedy debil Leder ma placone za *uznawanie wiarygodnosci* wystapien
    > wladzy ustawodawczej?

    ?????? Mozesz rozwinac ??? jezeli nazwe Cie publicznie pedofilem bo
    Jasiu z pod trojki mi powiedzial ze zgwalciles dziecko a on oczywiscie
    procz swoich slow nie posiada zadnego na to dowodu to twoim zdaniem to
    nie bedzie pomowienie? Czy brak sprawdzenia przeze mnie dowodow jakie
    posiada jasiu zanim zaczalem przekazywac te informacje dalej nie bedze
    niedocho9waniem nalezytej ostroznosci ?

    > Ciekawe co na to Otto, czy inny Garodcki?

    czy kameleon gdyby na niego padlo publiczne oskarzenie

    P.