  • Data: 2006-05-08 18:31:49
    Temat: Re: Lepper skazany
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > podac to mozesz ty z debilem Lederem. Pytanie dotyczy nie jezyka
    > literackiego a jezyka prawnego. Nie uczli roznicy w technikum hotelarskim?

    nie uczyli roznicy pomiedzyt pytaniem retorycznym w jezyku literackim i
    prawnym, moge sie zalozyc o kazde pieniadze ze na stiduach prawniczych
    nawet w Twoich genialnych stanach tez tego nie ucza, bo takiej roznicy
    akurat w tym przypadku nie ma.

    > Ale pokaz podstawe prawna obowiazku udowadniania PYTANIA?

    udowadnianie stwerdzenia, ktore zawarte jest w pytaniu retorycznym, a
    czym jest pytanie retorycznie kazdy polak uczyl sie w szkole podstawowej
    (Lepper chyba taka ukonczyl)

    http://encyklopedia.pwn.pl/61462_1.html

    > Pytanie, czy oskarzenie? Klamiesz piszac oskarzenie. Lepper zadal
    > pytanie, i znamiennie!), nie uzyskal na nie odpowiedzi tak/nie.

    http://encyklopedia.pwn.pl/61462_1.html

    ukonczyles szkole podstawowa?

    P.