  • Data: 2006-05-08 22:05:53
    Temat: Re: Lepper skazany
    Od: "Samuel" <S...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pajaca, ktory wydal wyrok na swiezo mianowanego Pana Premiera, trzeba
    natychmiast pozbawic uprawnien zawodowych.

    To byloby po pierwsze, bo po drugie, nalezy oskarzyc go o celowe uzycie
    pelnionej funkcji panstwowej w imie jakis niejasnych, ciemnych interesow,
    ktore co jak co, ale z interesem Panstwa Polskiego nie maja nic wspolnego.

    Proponuje natychmiastowy areszt zapobiegawczy z celu zapobiezenia
    mozliwym mataczeniom.

    Przestanmy w koncu tolerowac w Polsce tego typu psucie Panstwa!
    To jest bezczelna kpina z powagi Prawa!

    Ow niegodny sedzia kompromituje swoja prywata dobre obyczaje.

    Jestem gleboko przekonany, ze Jerzy Leder jest niegodny nosic toge
    i ze hanbi swoim postepowaniem sedziowskie srodowisko zawodowe.

    Samuel