  • Data: 2006-05-08 23:38:23
    Temat: Re: Lepper skazany
    Od: "Samuel" <S...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Malina" <m...@C...pl> wrote in message
    news:e3ojgb$i93$1@news.onet.pl...

    > Jezu, to co czytam w tym watku, przyprawia mnie o kolejne siwe wlosy. Jeszcze
    > troche, a uznacie Premiera Leppera, skazanego prawomocnym wyrokiem Sadu za
    > Swietego, Zaszczutego, Biednego Polityka Wielkiego Formatu, Jedynego Wybawce
    > Narodu Polskiego..., ktory naprawde chce zdobic cos dobrze w Polsce.

    Bynajmniej.

    > Jak to bylo powiedziane w kabarecie "Pod Egida" - "idealem bylby polityk,
    > ktory chcialby zle i tez by mu sie nie udalo"...
    >
    > Czy psuciem Panstwa i bezczelna kpina z powagi Prawa nie jest mozliwosc
    > sprawowania wysokiego urzedu panstwowego (ministra, wicepremiera) przez osobe
    > skazana prawomocnym wyrokiem sadu???

    Nie, kpina z powagi Prawa jest sedzia ktory feruje wyrok na osobe publiczna
    w dzien po jej mianowaniu na Wysokie Stanowisko w sytuacji ostrego konfliktu
    politycznego w kraju.

    Sedzia ten powinien zostac natychmiast usuniety z zawodu i poniesc jak
    najsurowsze konsekwencje karne, gdyz to on psuje wlasnie Panstwo swoim
    oficjalnym postepkiem, a nie jakis nieokszesany prosty trybun ludowy.

    > Zastanowcie sie, co piszecie i mowicie.

    Litera prawa nie moze byc naginana dla potrzeb biezacej walki politycznej.
    Sedzia Leder musi zostac usuniety ze stanowiska.

    Samuel