  • Data: 2006-05-08 23:16:33
    Temat: Re: Lepper skazany
    Od: "Malina" <m...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przestanmy w koncu tolerowac w Polsce tego typu psucie Panstwa!
    > To jest bezczelna kpina z powagi Prawa!
    >
    > Ow niegodny sedzia kompromituje swoja prywata dobre obyczaje.
    >
    > Jestem gleboko przekonany, ze Jerzy Leder jest niegodny nosic toge
    > i ze hanbi swoim postepowaniem sedziowskie srodowisko zawodowe.

    Jezu, to co czytam w tym watku, przyprawia mnie o kolejne siwe wlosy.
    Jeszcze troche, a uznacie Premiera Leppera, skazanego prawomocnym wyrokiem
    Sadu za Swietego, Zaszczutego, Biednego Polityka Wielkiego Formatu, Jedynego
    Wybawce Narodu Polskiego..., ktory naprawde chce zdobic cos dobrze w Polsce.
    Jak to bylo powiedziane w kabarecie "Pod Egida" - "idealem bylby polityk,
    ktory chcialby zle i tez by mu sie nie udalo"...

    Czy psuciem Panstwa i bezczelna kpina z powagi Prawa nie jest mozliwosc
    sprawowania wysokiego urzedu panstwowego (ministra, wicepremiera) przez
    osobe skazana prawomocnym wyrokiem sadu???
    Zastanowcie sie, co piszecie i mowicie.

    Jacek >kecajs<